Årets Sosiale Medie Personlighet – februar 2014

Under Social Media Days i februar 2014 ble jeg kåret til Årets sosiale medie-personlighet. Det har vært en overveldende respons i etterkant, og det har tatt litt tid å skrive denne bloggposten – rett og slett fordi tiden ikke har strukket til.

Jeg skalv ganske ukontrollert da Knut Kristian Hauger, redaktør i Kampanje og Tone Helene Angsund, Creative Director i Starcom, klikket seg gjennom presentasjonen til de nominerte på Årets sosiale medie-personlighet. Jeg klarte såvidt å instagramme dette, før jeg gikk hjem og la meg på senga:

Jeg brukte timene fra jeg ble nominert til vinneren skulle kåres på kvelden til å ligge i senga, stirre i taket og tenke på de siste årene. Egentlig veien fra lærerjobben og første oppdrag i 2009, til vinteren 2014. På alle som har bidratt med jobber, kunder, samarbeid og muligheter, på hunden Aira som måtte få et bedre sted å bo fordi jeg jobbet for mye, på Medialight som ble solgt til OMG, på tiden der fram til januar 2013, og fra jeg bestemte meg for å si opp i OMG og starte for meg selv for andre gang. På alle som heier, stiller kritiske og berettigede spørsmål, støtter, inviterer, initierer, deltar og deler.

Det føles ganske sprøtt å være i en bransje som tilsynelatende er så konkurransefokusert, men hvor man samtidig hjelper hverandre opp og frem. Jeg har jobbet hard, men jeg hadde aldri vært her jeg er i dag uten menneskene rundt meg.

Så dro jeg på meg et skjørt og vendte snuten mot Kulturhuset, hvor utdelingen skulle finne sted. Jeg fant noen kjente ansikter, klemte de jeg kunne og holdt Kine, bransjekollega i Drammen, i hånda mens Fredrik Østbye og Nils Petter Nordskar ledet showet. Jeg vet ikke hva som skjedde, men noen sa at jeg vant, så jeg stablet meg opp på scenen med fast blikk mot Nils Petter, og han tok imot med åpne armer. Takk og lov for det, for ellers hadde jeg kanskje ikke stått på beina.

 

Månedene siden februar har vært ganske annerledes enn månedene før. Markedet er i store endringer, og kundenes forespørsler endrer seg stadig vekk. Det er ingen tvil om at markedet modnes, og man må holde seg oppdatert for å kunne levere godt. Derfor avrunder jeg bloggposten med noen nyhetsartikler og saker som har fulgt i kjølevannet av prisen, og begynner med å skrive neste bloggpost – som skal handle om fag.

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese!
Presentasjon årets sosiale medie personlighet Ingvild Moen
Kilde: http://www.slideshare.net/NilsP/social-media-awards-2014-oslo-norway

 

 

Artikkel på Kampanje.no
Kampanje årets sosiale medie-personlighet Moen

Les hele artikkelen her: Ble årets sosiale medier-personlighet – Kampanje

Artikkel i A-magasinet:

ingvild moen amagasinet social media days

Les hele artikkelen her: Årets personlighet – Aftenposten Amagasinet.

 

[instapress userid=»resonatenor» piccount=»6″ size=»90″ effect=»0″]

#resonatenor
Vil du følge med? Velg din favoritt (eller flere):
Facebook – Twitter – Instagram – Google+ – Nyhetsbrev

About ingvild

Som en av to ansatte i Resonate AS, er Ingvild Moen digital rådgiver, administrerende direktør og ansvarlig for vinlotteriet. Hun er brennende opptatt av sosiale medier og digital markedsføring, og har jobbet med det siden 2009. Skussmål kan du se på Linkedin.


Legg inn en kommentar