Vi holder foredrag og workshops i mange ulike sammenhenger, og bistår med løpende rådgivning for en mindre gruppe selskaper vi arbeider langsiktig med. Noen av disse har vi jobbet med tidligere – andre jobber vi fremdeles med.

Fantastiske Statskog ble vår første kunde i 2013. Norges største eiendomsforvalter utfordrer oss med sin fremoverlente holdning til å kommunisere forvaltning av norsk skog og natur.

Finans har vært et av våre hovedområder fra start av. Jeg jobbet tidligere mye med Nordea. Og Olav har i mange år vært fast del av det innovative miljøet Sosial Kommunikasjon i DNB Kommunikasjon.

Retail og den såkalte FMCG-bransjen har fått opp godt tempo på digital kommunikasjon med sine sluttkunder, og vi har stått på for både mat på alle fat og rengjøring til en mer velduftende hverdag med aktører som Byporten, Grilstad, Norgesgruppen, Tine og Orkla.

Innenfor eiendom bygger har jeg bygget stein på stein innen sosiale media med blant annet boligutbyggeren JM Norge, og tidligere også Selvaag Bolig.

Vi har vært med på å bygge opp og lansere flere merkevarer i både inn- og utland. Jeg har fått jobbe med Orklas nysatsing Klar fra før lansering, og jobber også med lanseringen av et spennende bilmerke.

Offentlige forvaltningsorganer sakker heller ikke akterut i utviklingen. Vi har blant annet jobbet med Miljødirektoratet, Utdanningsdirektoratet og ulike departementer. Det er fantastisk gøy å reise rundt og lage halleluja-stemning til sosial kommunikasjon sammen med Den Norske Kirke. Og i København sitter Nordisk Råd, hvor vi har bidratt i deres arbeid særlig rundt kommunikasjon rundt klima og miljø.

Foredrag

Vi er veldig glade i å dele kunnskap og erfaringer, og vi stortrives når vi reiser land og strand rundt for å holde foredrag og workshops i mange sammenhenger.

Før pandemien lammet en hel verden, holdt vi foredrag i inn og utland. Du kunne truffet oss blant annet på Mediekonferansen, Vekstkonferansen, Kollektivkonferansen, Kjøpesenterkonferansen, Bilkonferansen, Landsbykonferansen, Omdømmedagen og “8 minutes of digital marketing”. Vi holder noen foredrag sammen, og noen hver for oss. Jeg har i snitt holdt 40-60 foredrag i året de siste årene, og vant nesten Årets foredragsholder i regi av ANFO. Ja, nesten.

Her er noen av foredragene vi har holdt:

Ulike foredrag om sosiale medier fire år på rad, Fagforum 2016 – 2020
Hvordan bygge en merkevare i sosiale medier, fra helt ny til suksess, case-foredrag, Social media days, 2019
Hot og Not i sosiale medier, Kjøpesenterkonferansen 2019
Snapchat-seminar, Oslo og Bergen, 2018
Merkevarebygging i sosiale medier, Nordisk Råd, København, 2018 og 2019
Listhaugs metode, kundeseminar, 2018
Hvordan bygge merkevare, Kjøpesenterkonferansen 2018
Fra sosiale medier til digital transformasjon, Høstkonferansen 2018
Hvordan selge med mobilen, Kjøpesenterkonferansen 2017
Teknologiskiftet er her, hva gjør vi nå? Høstseminaret 2017
Digital kommunikasjon 2018; hva, hvorfor og hvordan – LINK konferansen, Alta 2017
Hvordan ny teknologi endrer måten vi kommuniserer på – Tine Kommunikasjon, Oslo 2017
Den menneskelige faktoren i digital kommunikasjon – Lyse, Stavanger 2017
Hva betyr teknologiskiftet for bedriftskommunikasjon? Kommunikasjonsforeningen, Heldagskurs våren, Oslo 2017
Teknologi forandrer alt, nok en gang – SocialMediaDays, Oslo 2017
Expert session, Eventing the Future Conference, New Zealand 2016
Dette gjør bedriftene som lykkes med sosiale medier, Kjøpesenterkonferansen 2016

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.