Det skjer stadig noe nytt i sosiale medier, og mange synes det er krevende å holde seg oppdatert uten å bli overveldet av for mye informasjon.
Tidligere har vi hatt som ambisjon å rekke over alt: Skreddersy workshops, foredrag og kurs. Være oppdaterte og kunnskapsrike rådgivere for kundene våre. Være operative og aktive på vegne av ganske mange merkevarer. Sjonglere mellom strategi og operativ aktivitet uten noe problem.
Og det har gått bra å sjonglere mange ting overraskende lenge. Men da pandemien satte en stopper for at alle foredrag våren, sommeren og høsten 2020, og hjemmekontoret ble den nye arbeidsplassen, måtte vi gjøre noen tydelige prioriteringer. Det viste seg veldig raskt at sosiale medier presterte ekstremt bra i pandemien – særlig i starten, da andre var avventende. I tillegg presterer nye formater og kanaler utrolig bra om dagen, og vi har modige kunder som tør å prøve nye ting.





Stadig bedre resultater for kundene våre, gjorde at de økte aktiviteten – og vi fikk enda mer å gjøre. Det som først virket som en stor krise for vårt lille byrå, ble en stor mulighet. For å fange en god mulighet med begge hendene, må man prioritere hardt.
Det har derfor vært litt stille fra oss de siste årene. Fra 2013 til 2020 var vi veldig aktive i sosiale medier, og så ble det ganske stille. Ikke fordi vi er tomme for ting å si, dele og prate om – men fordi vi prioriterer kundene våre først. Det vil vi fortsette med.
Det kan komme en og annen artikkel her, og vi leker med tanken på et jevnlig nyhetsbrev, men som verdens kanskje minste byrå, har vi ikke kapasitet til å dele så mye som før.
Vi leker med tanken på å lage et nyhetsbrev. Det vil i så fall kun inneholde nyttige tips, råd og faglig moro, og ingen spam. Hvis du vil ha nyhetsbrevet vårt, kan du registrere deg her. Vi vil da kun sende deg nyhetsbrev:
Vi deler også sporadisk innhold i sosiale medier, for eksempel kan du følge oss på Instagram: