UTSOLGT // Åpent kurs: Kommuniser smart og effektivt, og rekk hjem til middag

OPPDATERING: Hei, kurset er nå utsolgt!

Vi vurderer å sette opp flere kurs, så send en mail til ingvild alfakrøll resonate.no eller fyll ut her om du vil ha invitasjon til neste kurs.

 

Hver dag møter vi dyktige kommunikatører og markedsfolk som sliter med å få tiden til å strekke til. Det kan være vanskelig å prioritere tiden godt når det finnes så enormt mange muligheter. Hvilke kanaler skal man velge? Hvordan bør man bruke dem? Hvordan kan vi få mest mulig effekt ut av tiden og pengene vi investerer?

Vi i Resonate er så heldig å få jobbe med noen av Norges største annonsører. Det har ført til resultater, både i økt salg og i merkevarebygging. Facebook har selv lagd et Facebook Business-case på kunden vår Klar. I tillegg holder vi ukentlig kurs og workshops om sosiale medier og digital markedsføring internt i bedrifter, for eksempel for FINN.no, Statskog, Kommunikasjonsforeningem, og Nofima.

Med jevne mellomrom får vi spørsmål om vi holder åpne kurs, og så langt har vi kun holdt for en og en bedrift. Men 16. oktober blir det andre boller!

Tirsdag 16. oktober, skal vi holde et praktisk kurs for deg som jobber med markedsføring og kommunikasjon, på Tøyen i Oslo. Du kan melde deg på her (begrenset antall plasser).  

Kurset varer i fire timer (fra 9-13 inkl. lunsj), og vil bestå av fire deler:

1. Story
Hvordan fortelle historier enkelt og effektivt i sosiale media og i interne sosiale kanaler. Hva fungerer, og hvordan skape engasjement? Vi viser deg metoder og teknikker du kan ta i bruk med en gang.

2. Formater
Konkret gjennomgang av formater, premisser og teknikker for at bilder, film, animasjoner, infographics og live skal fungere optimalt.

3. Produksjon
Slik produserer du godt innhold på en effektiv måte. Vi lærer deg nye teknikker og arbeidsflyt som sparer deg for tid og gjør jobben enklere, samtidig som resultatet blir fungerer i sosiale medier.

4. Optimalisering
I både sosiale media og interne sosiale kanaler ligger det et stort potensial til å optimalisere synligheten/distribusjonen med ulike metoder. Vi viser deg hvordan du gjør dette i praksis.

Fokuset er på smart historiefortelling og nye metoder, samt teknologi som hjelper deg til å løse jobben raskt og på best mulig vis.

Kurset varer i 4 timer. Vi vil anbefale konkrete metoder og løsninger til smart arbeidsflyt. Vær forberedt på en rekke praktiske oppgaver på mobil og laptop.

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Resonate.no (@resonate.no)

 

Praktisk

Kurset er for 
Markeds- og kommunikasjonsrådgivere i både ekstern- og internkommunikasjon, som ønsker å lage flere bilder og video selv på en smart og enkel måte. Du trenger ingen forhåndskunnskap.

For best mulig læring for den enkelte, så har vi begrenset antall plasser. Du vil få bekreftelse på mail når du har meldt deg på.

Sted: Skatten på Tøyen. Alle t-banens linjer går til Tøyen, og det er bare 2 stopp fra Oslo S. Det blir enkel servering under kurset.
Tid:Tirsdag 16. oktober kl. 9-13 (inkl lunsj)
Pris: Kr 3.500,- per person

Påmelding: Påmeldingskjema finner du her: https://goo.gl/forms/eFGsV5PRAYLskWYk1

Ta med deg
Mobiltelefon, laptop og lader. Og et ønske om å lære.

Du vil sitte igjen med
Konkrete arbeidsmetoder for å effektivisere tiden din
God oversikt over hva du skal prioritere og hvorfor
Noen få utvalgte apper og verktøy som sparer mye tid
Tilgang til en lukket Facebookgruppe kun for deltagerne (så vi kan hjelpe deg i etterkant)

Hvem er vi? 
Olav Mellingsæter har bistått markeds- og kommunikasjonsavdelinger de siste 15 årene, og Ingvild Moen har jobbet profesjonelt med sosiale medier i snart 10 år. Vi har vært med og skape resultater hos aktører som Skilandslaget, DNB, Orkla, Schibsted, Staten, Grilstad med flere. I tillegg holder vi workshops og foredrag i inn- og utland på ulike tema innen sosial og digital kommunikasjon.

Mer om oss og skussmål kan du se her:
Olav: https://talerlisten.no/profil/olav-mellingsaeter/
Ingvild: https://talerlisten.no/profil/ingvild-moen/

Les mer på Facebook her.

Meld deg på her (begrenset antall plasser, du får bekreftelse på mail).

About ingvild

Som en av to ansatte i Resonate AS, er Ingvild Moen digital rådgiver, administrerende direktør og ansvarlig for vinlotteriet. Hun er brennende opptatt av sosiale medier og digital markedsføring, og har jobbet med det siden 2009. Skussmål kan du se på Linkedin.

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.