Mediekonferansen 2017

«All makt i denne sal», eier ingen av oss. Forbrukerne sitter med makta. De er den blå dotten, de er i sentrum av all informasjon – og de vet å velge det som er enklest og mest praktisk for dem.

På Mediekonferansen 2017 i Strømstad, snakket Olav og Ingvild om Tro, håp, kjærlighet og data – om hvordan effektivisering, businesstransformasjon og samfunnstransformasjon påvirker oss. Og hvordan kommunikasjon nå blir transformert. Du kan snart kjøpe klær som vedlegg på en e-post – og du kan «printe» ditt eget øl. Nio spår at bilene deres vil være nivå 4-autonome («designed to perform all safety-critical driving functions and monitor roadway conditions for an entire trip.») innen 2020 (mer om nivåene her).

Det vil være viktig for bedrifter å eie sine egne data når dette blir realiteten. Å bygge digital relasjon direkte til sine kunder.

Hele presentasjonen finner du her, og har du spørsmål er det bare å si ifra.

Last ned presentasjonen her:
Mediekonferansen Olav Mellingsæter Ingvild Moen

 

About ingvild

Som en av to ansatte i Resonate AS, er Ingvild Moen digital rådgiver, administrerende direktør og ansvarlig for vinlotteriet. Hun er brennende opptatt av sosiale medier og digital markedsføring, og har jobbet med det siden 2009. Skussmål kan du se på Linkedin.


Legg inn en kommentar