Inspirerende kampanjer – juni 2013

Innimellom har jeg lyst til å vise fram ting som inspirerer, og denne gangen velger jeg to norske og en fra Australia (Melbourne)

Har du sett Dumbest ways to die av Metro, Melbournes svar på Ruter? Det kan hende du blir hekta på sangen, men da finnes det en 10-timersversjon du kan se på, hvor sangen går i loop i 10 timer… Dessuten har de lagd en Tumblr med gifs, nedlasting via SoundCloud og iTunes, en app og en karaokeversjon av sangen.  Jeg kommer til å ende opp med å nynne på denne på en eller annen buss eller trikk en dag tipper jeg…

 

Postens Norges fineste pakke. Ble rett og slett litt varm i hjertet av denne kampanjen, og håper folk nominerer noen de er glade i:

 

Av ren kjærlighet av Bymiljøetaten, med taggen #avrenkjærlighet. Hele kampanjen – jeg blir så glad. Vi må ta godt vare på byen vår!

av ren kjærlighet bymiljøetaten

 

Vil du følge med på og få oppdateringer fra Resonate? 
Facebook – Twitter – Instagram – Google+ – Nyhetsbrev

About ingvild

Som en av to ansatte i Resonate AS, er Ingvild Moen digital rådgiver, administrerende direktør og ansvarlig for vinlotteriet. Hun er brennende opptatt av sosiale medier og digital markedsføring, og har jobbet med det siden 2009. Skussmål kan du se på Linkedin.


Legg inn en kommentar